Alla tycker om konst. Kampanj för IKEA Art Event 2016.

Alla tycker om konst. Kampanj för IKEA Art Event 2016.

Bli en nolla i köket! Spaning för IKEA.

Bli en nolla i köket! Spaning för IKEA.

Toolkit för Try Swedish.

Event för UNDP på Odenplan i Stockholm. "Världens mest oläsliga gratistidning."

Gör ett elektriskt rens! Kampanj som hamnade på nyheterna.

Gör ett elektriskt rens! Kampanj som hamnade på nyheterna.

Hejdå alkoholskador! Kampanj för att få fler unga vuxna att inte langa till minderåriga.

Stylisterna hade fullt upp eftersom alla ville testa sin stil på Hultsfredsfestivalen 2007.

IKEA Livet hemma. Blogg som startades 2010.

Det finns många anledningar att inte testa knark. Göteborgskalaset 2006.

H&M Items. Konceptutveckling och copy.

Antilangningspåse. DR för CAN.

Allt börjar med en bra lärare. Kampanj för Lärarförbundet. Lansering i samband med Nobelfesten 2009. Budskapet syntes över hela Stockholm och på nyheterna.  

Oläslig tidning. Kampanj för UNDP. Nyhet när Sveriges nya gratistidning lanserades.

Oläslig tidning. Kampanj för UNDP. Nyhet när Sveriges nya gratistidning lanserades.

Hjärtat och Hjärnan. Karaktärer i kampanj för CAN.

Hjärtat och Hjärnan. Karaktärer i kampanj för CAN.

Testa din stil! Digitalt test och del av kampanj för Mobilisering mot narkotika.

Kampanj och event för Batteriåtervinningen.

Hultsfreds största eventyta någonsin. Och det var fullt med besökare under hela festivalen!

Det finns många anledningar att inte testa knark. Långtidseffekter av kampanjen som bedrevs från 2003 till 2007: 49% i målgruppen unga vuxna har diskuterat den med andra. 89% kände till kampanjen och 84% tyckte att den var bra!

Det finns många anledningar att inte testa knark. Långtidseffekter av kampanjen som bedrevs från 2003 till 2007: 49% i målgruppen unga vuxna har diskuterat den med andra. 89% kände till kampanjen och 84% tyckte att den var bra!

Kampanj för IKEAs tillfälliga kollektionen Kryddstarkt.

Interaktiv och lekfull kampanj i tunnelbanan för lekkollektionen LATTJO.

Världens dyraste korv? Kampanj för UNDP för att uppmärksamma millenniemålen och hur det är att leva i extrem fattigdom. En världsnyhet!

Världens dyraste korv? Kampanj för UNDP för att uppmärksamma millenniemålen och hur det är att leva i extrem fattigdom. En världsnyhet!

Sveriges största förslagslåda. Kampanj och event för TCO.

Sveriges största förslagslåda. Kampanj och event för TCO.

Try Swedish! Koncept för att få världens alla matälskare att upptäcka vår matkultur och livsstil.

Try Swedish! Koncept för att få världens alla matälskare att upptäcka vår matkultur och livsstil.

Kretsloppis! Spaning för IKEA.

Kretsloppis! Spaning för IKEA.

Anna Ternheim och Nina Persson på Hultsfredsfestivalen 2007. Knark är bajs!

Hjärtat! Karaktär i kampanj för CAN. 

Hjärtat! Karaktär i kampanj för CAN

En av många anledningar att inte testa knark.

Koncept för tillfällig kollektion på IKEA.

Hemma hos inredaren. Reportage för IKEA Livet hemma.